شناسه خبر : 86172
دوشنبه 03 آبان 1400 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)

برپایی ایستگاه صلواتی در جوار مزار حاج قاسم/تصاویر

رزمندگان و جانبازان ایستگاه صلواتی گردان انصار، به مناسبت میلاد پیامبر یک ایستگاه صلواتی در کنار مزار حاج قاسم برپا کردند...

فاش ینوز - رزمندگان و جانبازان ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص)، به مناسبت میلاد پیامبر خاتم(ص) یک ایستگاه صلواتی به مدت یک هفته در کنار مزار شهید قاسم سلیمانی و یارانش برپا کردند.

یادگاران گردان انصارالرسول کنار مزار حاج قاسم ایستگاه صلواتی دایر کردند+تصاویر

 رزمندگان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)، پنج‌شنبه هر هفته در قطعه ۴۰ بهشت‌زهرا با یاد دوستان و همرزمان شهیدشان گردهم می‌آیند و با برپایی ایستگاه صلواتی، پذیرای زوار شهدا هستند.

 پیش از این نیز آن‌ها در دهه سوم محرم امسال با حضور در منطقه زینبه دمشق، به یاد حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) ضمن برپایی موکب در آن ایام، به ترویج فرهنگ جبهه و ایثار پرداختند.

 این روزها نیز ایستگاه صلواتی رزمندگان و جانبازان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) به مدت یک هفته به مناسبت میلاد سراسر نور و فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) در گلزار شهدای کرمان و نزدیک به مزار حاج قاسم از پیش از میلاد تا چند روز پس از میلاد برپا شده است. 

 تهیه تجهیزات و پشتیبانی این موکب با همکاری جهاد نصر کرمان انجام شده است. این در حالی که در ایستگاه صلواتی حدود ۳۰ نفر از رزمندگان این گردان از ساعت ۴ صبح تا ۱۰ شب پذیرای زوار حاج قاسم با عدسی، شله‌زرد، آش و چای هستند که در ادامه تصاویری از این حضور را مشاهده می‌کنید:

برای آشنایی بیشتر درباره ایستگاه صلواتی رزمندگان و جانبازان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) اینجا را بخوانید.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi